Docència en el segon semestre del curs 2020-2021

Malauradament el període lectiu del segon semestre haurà de començar amb tota la docència en modalitat telemàtica. Esperem que estigueu bé tant vosaltres com les vostres famílies, i no dubteu a posar-vos en contacte amb el professorat o amb la Facultat si les vostres circumstàncies us impedeixen seguir el curs. Us recordem que la Universitat de Barcelona manté obert el programa d’ajuts ConnectaUB per garantir la connectivitat a Internet, i que podeu adreçar-vos al deganat en cas que us calgui suport fora d’aquest programa.

Us comuniquem que els caps d’estudis dels graus i els coordinadors dels màsters de la Facultat han modificat els horaris per adaptar-los millor a la situació de docència telemàtica. S’ha procurat oferir el màxim possible de docència síncrona i en molts casos es podrà assolir el 100%. A continuació us detallem les particularitats de cada titulació:

– Els canvis efectuats en el grau de Matemàtiques es recullen en un nou quadre horari que trobareu al web de la Facultat o bé directament en aquest enllaç. Aquest quadre horari serà vàlid des de l’inici de les classes el 15 de febrer fins que la situació sanitària permeti recuperar la docència mixta, en el qual cas seran d’aplicació els horaris i les aules que consten al GRAD i que no han estat modificats.

– Els canvis efectuats en el grau d’Enginyeria Informàtica s’han incorporat al GRAD i només afecten la distribució en subgrups de l’alumnat d’algunes assignatures dins l’horari prèviament establert. Si algú necessita canviar-se de grup o d’assignatura, pot fer-ho durant el termini de modificació de matrícula.

– En el màster de Fonaments de la Ciència de Dades s’ha implementat un nou horari, que es pot consultar en el GRAD i que preveu la concentració del calendari d’algunes assignatures en un període més curt.

– No hi ha canvis en el màster de Matemàtica Avançada, on el 100% de la docència es manté síncrona: enllaç a l’horari de les assignatures.

– Els horaris actualitzats del màster interuniversitari d’Intel·ligència Artificial es poden trobar en les pàgines web del màster.

En cas que algun/a alumne/a de doble titulació es trobi amb conflictes a causa de la reestructuració dels horaris, pot contactar el seu coordinador per intentar buscar-hi una solució.

L’avaluació de les assignatures es durà a terme de la manera que estigui prevista en cadascun dels plans docents, i de manera presencial sempre que les autoritats sanitàries ho autoritzin.

Confiant que sigui possible anar recuperant la normalitat a poc a poc durant els propers mesos, rebeu una salutació ben cordial.